Sanna Niemann - living it like a rockstar

zwsxedcrftgv

Kategori: Vardag

Hänt sen sist:
Åkte till Luelå förra veckan och veckan innan det, var på universitet och utförde lite missions. Suttit och häckat på safari alldelse för mycket. Min dator har avlidit. Skrivit ett matteprov som faktiskt kändes bra (wooooh). Dansat fult tillsammans med mina fina vänner. Blivit övergiven ensam i lägenheten i typ en vecka #lonely #poor #swedish  #girl. Längtat för mycket till lov. Insett hur kass jag verkligen är på tyska, saaaamt lärt mig en massa skoj om samisk kultur! 
Imorgon har jag sovmorgon, YAY. På fredag åker jag hem till vackra Skellefteå, är krim och stannar hemma i två veckor istället för en, yeah. Efter lovet är det dödarplugg som gäller, längtar inte. 
  PEACE
 
 
Eftersom jag har en gammal dator med en massa gamla roliga bilder på så måste jag tillägna denna bild till Rebecca från 20fjortis10

Kommentarer


Kommentera inlägget här: