Sanna Niemann - living it like a rockstar

LÖÖRDAAAGG

Kategori: Vardag

Tog tåget upp till Kiruna i onsdags,kallt som attan här. Har hunnit träffat mina fina vänner, varit nere och storhandlat på Kirunas stooora stormarknad, varit duktig och lagat massa mat med Thirza, kollat in alla affärer och hittat en superfin klänning, synd bara att jag måste vänta ett år med att använda den. I morgon ska jag till stallet igen, oj så jag har längtat. Har knappt sett en häst under hela sommaren, sorgligt.
Har jobbat hela dagen idag till, halv 6. Bjöd över Oscar på middag sen för jag och Thirza bestämde oss för att massproducera Thaimat. Ligger nu ensam med magont, Thirza är gos Pow och Oscar sover i soffan, fin lördagkväll. Ska gotta mig med budapestbakelsen jag fick hem från jobbet idag, YOLO (det sista var tillägnat till Pow) Puss




 
 

Kommentarer

  • pow säger:

    precis, därför jag inte äter en massa skit utan tar han dom mig själv ist ;)

    2012-08-26 | 00:40:23

Kommentera inlägget här: