Sanna Niemann - living it like a rockstar

Safe and sound

Kategori: Vardag

Skulle egentligen ha haft mysigaste tjejkvällen med min fina vän Ida ikväll, men som alltid så blir jag sjuk. Har inget imunförsvar över huvud taget, och alltid så känns det som om jag går mot slutet, mår alltså pissdåligt, alltid. Får hoppas att det blir bättre i morgon så vi kan ses då istället. Annars så rullar väl allt på, borde egentligen plugga projektarbete men har knappast blivit av. Taggar Nelly High heels Party på fredag med min syster och hennes vänner, taggar inte att åka tillbaka till Kiruna om några veckor. Ska somna till The Hunger Games nu, har höga förväntningar, puss

Bästaste vännen i världen, så glad att du finns! ♥

Kommentarer

  • Ida säger:

    du är världens bästa! vet inte vad jag skulle göra utan dig <3

    2012-08-09 | 10:48:17

Kommentera inlägget här: