Sanna Niemann - living it like a rockstar

Beautiful Dangerous

Kategori: Vardag

Helt arbetslös sommar, vet inte om jag ska vara glad för att jag får ta det lugnt sista sommaren i mitt liv eller ledsen för att jag kommer att vara fattigast av alla i höst. Är redan less på att gå hemma efter två dagar, får väl se hur det löser sig. 

Har suttit halva dagen och försökt rita av Slash, går väl sådär. Min käre vän Ellen skickade ett minde trevligt sms igår där hon berättade att hon såg Slash på gymmet i Jönköping, snacka om att jag hade världens hemskaste FML-moment resten av dagen. Han vill inte ens fastna på papper för mig.. FL. Får väl se ifall det blir något av det så kanske jag visar en bild på mästerverket, eller om det blir som alltid, någonting jag tillslut tar ut mina aggressioner på. 

Beautiful Dangerous - Slash Ft. Fergie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: