Sanna Niemann - living it like a rockstar

Summertime

Kategori: Vardag

Har äntligen kommit hem nu, hem till värmen. Fick en chock när jag såg hur grönt allting faktiskt är på sommaren, hade liksom vant mig med att allt var grått och trist. Hade det en så fin, rolig, underbar, fantastisk och så himla bra sista vecka, kommer sakna mina tjejer under sommaren, och inte tala om alla treor som nu sprids över hela Sverige igen, sorgligt. 

Var i stan i dag med min saknade vän Miriam och fixade lite sena födelsedagspresenter, köpte take awaysallad och satte oss på bryggan vid älven och hade det bra i solen, verkligen sommarvärme idag! Toppen på lyckoberget är nådd :) På fredag taggar vi även 18års fest! Wiho!


Lite bilder från det senaste med mina fina vänner! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: